Құжаттармен алмасу процестерін қалай жақсартуға және қағазбастылықты азайтуға болады
Электрондық құжат алмасу
Электрондық құжат айналымына (ЭҚА) көшу ұйымның өнімділігі мен тиімділігін бірнеше есе жақсартып, шығындарды азайтады және жұмыс процестерін жеңілдетеді, бұл қазіргі заманғы компаниялар үшін маңызды қадам болып табылады.
Қазақстанда ЭҚА қолдану заңнамамен белсенді түрде ынталандырылып, реттеледі. Бұл саладағы реттеуші ретінде Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі әрекет етеді.
Заңға сәйкес, мемлекеттік органдар, мемлекет қатысатын заңды тұлғалар және басқалары сияқты ұйымдардың кейбір санаттары ЭҚА-ны электрондық құжаттармен алмасу үшін пайдалануға міндетті.
Вебинарда Docrobot сарапшылары ЭҚА-ға оңай ауысу үшін не қажет екенін және сіз қандай артықшылықтарға ие болатыныңызды айтып береді.